Oldalak

2017. június 22., csütörtök

Kedvenc képem játék 4. forduló - Összefoglaló

Kicsit nehezen jutottam el ennek a rövid összefoglalónak a megírásáig. Nem voltunk túl aktívak,de hát elkezdődött a nyár, mindenki tele van programokkal. Mi is a szülőknél nyaralunk.
Ezért egy tömör rövid összefoglalót írtam csak.
Köszönet a képekért és a részvételért!

1. Ani, a Parókia konyhája
2. Teller-cake
3.- 4. MrsSame

Éva egy finom nyári desszertet küldött, Ribizlihab


Marisz gondolata is a nyár körül forog. Eperfagyi gép nélkül egyszerűen



Ani gyönyörűséges tortát mutatott nekünk. Rizspelyhes meggyes torta


Anita főétel fotóját küldte, nem is akár milyet. Erdélyi töltött káposzta


Végezetül az én mostani és örök kedvencem a Mátrai borzas hús


Kedves Ani!Én most visszaadom neked a staféta botot, remélem nem bánod vagy tovább tudod adni valakinek. Jövök szívesen újabb körre,de sokat fog változni az életünk a következő hónapokban és nem merem bevállalni.




1 megjegyzés:

  1. Kedves Melinda! Köszönöm, hogy kétszer is háziasszony voltál. Szerintem most hagyjuk ki a nyarat, aztán majd ősszel újra indulhatunk. Szép nyarat nektek!

    VálaszTörlés