2017. május 28., vasárnap

Csokoládés tekercs eperrel


Nem tudtam a készítéskor dönteni,hogy melyik ízvilág legyen. Így hát mindkettőből készítettem egy rúddal. Mindkettő nagyon finom volt,de a narancsos kapta a koronát. :D



Csokoládés tekercs eperrel

Hozzávalók:

  • 8 tojásból vékony piskóta (gáztepsiben sütve)

Krém:

  • 2,5 dl habtejszín
  • 25 dkg étcsokoládé
  • 20 dkg eper

Elkészítés:




  1. A piskótát nem rácson hagyom kihűlni, hanem még forrón egy konyharuhával feltekerem. Úgy hagyom kihűlni,
  2. A krémhez a tejszínt felforrósítom és a csokoládét felolvasztom benne. Simára keverem, majd hagyom kihűlni és minimum 3 órára hűtőbe teszem. Én hidegebbre állítottam a hűtőt, hogy felgyorsítsam a folyamatot.
  3. Miután ez letelt a kihűlt krémet gépi habverővel közepes fokozaton felvertem.
  4. A piskótát kitekertem és megkentem a krém kicsit több mint 2/3 részével.Megszórtam a kockára vágott eperrel, majd feltekertem. A maradék krémmel kívülről bevontam. Hűtőbe tettem és csak tálaláskor szeleteltem fel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése