Oldalak

2017. március 4., szombat

Egyben sült fűszeres camembert

Egyszerű és nagyon finom vacsora lehet, mikor nem vágyunk semmi extrára. Előételnek is kítűnő. Nekünk nagyon ízlett.



Egyben sült fűszeres camembert

Hozzávalók fejenként:

  • 1 guriga camembert
  • 1 mk kakukkfű
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 ek olívaolaj
  • 1 ek fehérbor
  • frissen őrölt bors
Elkészítés:

  1. A sajt tetejét bevagdostam, majd befűszereztem.
  2. Alufóliából kis tálcát készítettem neki és olívaolajjal kikentem. Beltettem a befűszerezett sajtot. 
  3. Rálöttyintettem mg egy kis olívaolajat és fehérbort.
  4. Befedtem alufóliával és 200 fokos sütőbe tettem.15-20 percet sütöttem így , majd levettem a tetejéről a fóliát és még 10 percig sütöttem.Azon melegében fogyasztjuk kenyérrel vagy mással kitunkolva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése