2017. február 2., csütörtök

Karamellizált almás csirkemell brie sajttal és meleg burgonya saláta

Ismét egy édes-sós-savanyú kontraszt. Nagyon jól illik a gyümölcsös csirkemellhez a meleg burgonyasaláta. Ezt az egészet pedig összefogja a krémes sajt a hús tetején.Próbáljátok ki!


Karamellizált almás csirkemell brie sajttal és meleg burgonya saláta

Hozzávalók:

  • 1 egész csirkemell
  • bors
  • 1 savanykás alma
  • 1 ek cukor
  • 1,5 dl víz
  • 15 dkg natúr brie sajt
  • 1 ek olaj

Köret:
Meleg burgonyasaláta
Elkészítés:

  1. A csirkemellet 6 szeletre vágtam és sóztam, borsoztam.Az olajjal kicsit bekentem.
  2. Almát meghámoztam, kiszedtem a magházát, majd felkockáztam. Betettem a serpenyőbe a cukorral és 1, 5 dl víz kíséretében. Felforraltam.
  3. Ekkor hozzátettem a csirkemell szeleteket. Fedő alatt puhára pároltam.
  4. Levettem a fedőt és hagytam a maradék folyadékot elpárologni. 
  5. A sajtot felszeleteltem és a hússzeletek tetejére helyeztem. Visszatettem a fedőt és hagytam kb 5 percig így sülni. Az alja szép piros és édes lesz, a tetejére pedig ráolvad a sajt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése