2016. október 17., hétfő

Pulykamell kockák ratatouille mártásban - LVK 8.- Francia konyha



Véletlenül alakult úgy, hogy ez a recept készült erre a fordulóra.  Lenyűgözőnek tartom a francia gasztronómiát. Nem igazán tudtam dönteni a receptek között, ezért választottam ezt az utat a megvalósításhoz. Nagyon finom, tartalmas étel és az is szívesen eszik belőle, aki nem fogyasztja ezeket a zöldségeket.



Pulykamell kockák ratatouille mártásban


Hozzávalók:

  • 50 dkg pulykamell
  • 2 ek olaj

Mártás:

  • 2 nagy fej vöröshagyma
  • 1 kisebb cukkini (20 dkg)
  • 1 kisebb padlizsán (20 dkg)
  • 1 db paprika
  • 3 dl paradicsomlé (házi)
  • 2 ek olaj
  • bors
  • kakukkfű

Elkészítés:

  1. A zöldségeket feldaraboltam és kevés olajon megfuttattam.
  2. Mikor már levet enged felöntöm a paradicsomlével és fűszerezem.
  3. Hagyok mindent puhára főni, szétesni és akkor leturmixolom.
  4. A pulykamellet kockákra vágom és megsózom. Egy magas falú serpenyőben megpirítottam az olajon, majd felöntöttem a mártással. Ha kell egy kis vizet lehet adni hozzá.
  5. Fedő alatt puhára főzöm. Párolt rizzsel tálalom.


2 megjegyzés: