2016. október 23., vasárnap

Édesburgonyás zellerkrémleves bacon chipssel




Ez volt az első igaz találkozásom az édesburgonyával és biztos vagyok benne, hogy még lesz rá példa bőven. Nagyon finom leves. Igazán jól kiegészíti egymást a zeller és a batáta.




Édesburgonyás zellerkrémleves bacon chipssel

Hozzávalók:

  • 20 dkg édesburgonya
  • 20 dkg zeller
  • 1 kis fej vöröshagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • pár zellerlevél
  • 5 dl erőleves (kockából)
  • 2 ek olaj
  • 10 dkg bacon

Elkészítés:

  1. A hagymát, fokhagymát apróra vágtam és az olajon megfuttattam.
  2. A zellert és a burgonyát megpucoltam, majd kis kockákra vágtam és a hagymához adtam.
  3. Együtt pároltam pár percig, majd felöntöttem az erőlevessel és beletettem a zellerleveleket.
  4. Puhára főztem, majd beöntöttem a turmixgépbe és krémesre turmixoltam.
  5. Én nem szeretem túl sűrűn így adtam hozzá 1,5 deci vizet. Visszaöntöttem a lábosba és meg egyet forralok rajta.
  6. A bacont vékony csíkokra vágtam egy egy forró serpenyőben ropogósra sütöttem. Ezzel megszórva tálaltam a levest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése