2016. szeptember 5., hétfő

Bounty házilag - 30. Blogkóstoló



Ani, a Parókia konyhája szerzője, a házigazdája a 30. Blogkóstolónak. Természetesen most sem szerettem volna kihagyni a játékot és nagy szerencsémre olyan blogot sorsoltak számomra, akit mindig szívesen olvasok, de ha jól emlékszem eddig még nem főztem tőle. 
Éva a Takarékos konyha szerzője oldalán böngészve nem is tudtam mivel kezdjem, aztán a házilag is elkészíthető "bolti" finomságoknál kötöttem ki. Innentől már tudtam is mit akarok kóstolni. Nem változtattam a recepten.


Bounty házilag

Hozzávalók:

  • 1 dl tej
  • 5 dkg cukor
  • 1 ek gríz
  • 4 dkg vaj
  • 7 dkg kókuszreszelék
  • 10 dkg étcsokoládé
  • 2 ek olaj

Elkészítés:

  1. A tejet a vajjal és cukorral felmelegítettem, majd hozzáadtam a grízt.
  2. Mikor elkezdett sűrűsödni belekevertem a kókuszreszeléket és még 2 percig főztem és közben kevergettem.
  3. Félretettem egy tányérba, majd mikor langyosra hűlt betettem a hűtőbe kb 20 percre.
  4. A hűtés után  nedves kézzel 12 db rudacskát formáltam belőle.
  5. A csokoládét felolvasztottam gőz fölött és hozzákevertem az olajat. 
  6. A kókuszrudakat egy villa segítségével bevontam a csokival és egy sütőpapíros tálcára helyeztem.
  7. 5 percre a fagyasztóba tettem, majd a hűtőben tartottam, míg elfogyott.


Megjegyzés: Nagyon ízlett mindenkinek, sőt másnapra még finomabb volt.


2 megjegyzés:

  1. Szépek lettek ! Örülök hogy ízlett, egészségetekre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Bizony finom volt, csak gyorsan elfogyott. :D

      Törlés