2016. június 7., kedd

Reggeli töltött zsemle - Blogkóstoló 29.

A 29. Blogkóstoló háziasszonya ezúttal Gabi a Fűszermánia blog szerzője. Egy kis társasjáték segítségével sorsolta ki, hogy ebben a körben kitől sütünk-főzünk.  Most Tündérkonyhához látogathattam el és bevallom őszintén nem volt könnyű dolgom. Kiválasztottam pár receptet és leginkább egy rebarbarás epres pitét szerettem volna elkészíteni, de nem kaptam sehol rebarbarát. Puffogtam egy darabig, de hát így jártam. Így most kivételes sütemény nem készült.
Az első recept, amit elkészítettem egy finom reggeli volt. Csak apró változtatást végeztem rajta, mivel bacont nem fogyasztok, ezért ez sonkával helyettesítettem. Tojással és baconnel töltött zsemle

Ui.:A pitéről még nem mondtam le teljesen! :D





Reggeli töltött zsemle

Hozzávalók:

  • 2 zsemle
  • 2 tojás
  • sajt
  • 3 vékony szelet parasztsonka
  • bors
  • vaj

Elkészítés:

  1. A zsemlék tetejét levágtam, majd a belsejét kivettem.
  2. A sonkát felkockáztam. Pici vajdarabokkal, a sonkával és sajt kockákkal kiraktam az aljukat.
  3. Ráütöttem a tojást, picit sóztam, borsoztam. A tetejére is tettem egy kis sajtot és sonkát.
  4. A kalapját bevajaztam és rá kellett volna tenni a tetejére. (elfelejtettem)
  5. 180 fokos sütőben kb. 25 perc alatt készre sütöttem.


4 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta és étvágy gerjesztö .Köszönöm a receptet biztosan kipróbálom.Szép napot.😎😄

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen! Olyan egyszerűek és finomak az ilyen töltött zsömlék. Érdemes kísérletezni a töltelékkel.Szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy találtál nálam kedvedre valót :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés