Oldalak

2016. június 30., csütörtök

Paprikás sajtos stangli




Paprikás sajtos stangli

Hozzávalók:

  • 30 dkg liszt
  • 12 dkg vaj
  • 3 dkg élesztő
  • 1,5 dl tej
  • pici cukor
  • 1 tk só

Tetejére:

  • 2 tojás sárgája + 1 ek víz
  • kb 15-20 dkg reszelt sajt
  • pirospaprika (lehet csípős is)

Elkészítés:

  1. A lisztet a sóval elkevertem, majd hozzáadtam a felkockázott vajat és elmorzsoltam.
  2. A tejet meglangyosítottam és elkevertem benne a cukrot, majd belemorzsoltam az élesztőt és hagytam felfutni.
  3. Összedolgoztam a vajas lisztet a felfuttatott élesztővel és hólyagosra dolgoztam a tésztát.
  4. 20 percet hagytam pihenni.
  5. Fél centi vékonyságúra kinyújtottam, megkentem a vízzel elkevert tojássárgájával, megszórtam reszelt sajttal, végül pirospaprikával.
  6. Csíkokra vágom, amit 3 részre darabolok, majd tepsibe sorakoztatom őket és 180 fokos előmelegített sütőben 15 perc alatt pirosra sütöm.



1 megjegyzés:

  1. Szia Melinda!

    Tudom, hogy te is szeretsz játszani, ezért gondoltam szólok neked is, hogy kiírtam egy régi játék újabb fordulóját, ha érdekel esetleg, nézz be hozzám
    http://zsuzsiafazekban.blogspot.co.uk/2016/08/online-vacsora-csata-jatek.html

    VálaszTörlés