2016. május 4., szerda

Tejszínes cukkinis spenótos tészta

Egy évvel ezelőtt még csak igen ritkán fogyasztottam spenótot. Mostanra viszont minden héten megjelenik valamilyen formában a menüben. A cukkinit is imádom és imádtam rántva is,de hát le kellett róla mondani (pozitív hatása a leadott kilók száma). Muszáj volt valami olyat készítenem,ami könnyű és finom és benne van ez a finom zöldség. Íme:



Tejszínes cukkinis spenótos tészta

Hozzávalók:

  • 1 db zsenge cukkini
  • pici olaj
  • 1 szál zöldhagyma
  • 6-8 dkg spenót fagyasztott
  • 1 dl tejszín
  • 1 tk ételízesítő
  • 1,5 dl víz
  • kb 8 dkg reszelt sajt
  • 20 dkg csavart tészta

Elkészítés:

  1. A zöldhagymát nagyon apróra vágtam.
  2. A cukkinit zsülienre vágtam a gyaluval.
  3. A hagymát és a cukkinit pici olajon megfuttattam, majd pároltam. 
  4. Ráöntöttem 1 dl vizet és ízesítettem. 1-2 percig forraltam.
  5. Hozzáadtam a spenótot, mikor szépen elkeverhető volt már, ráöntöttem a tejszínt.
  6. Pár perc alatt összeforraltam.
  7. Megszórtam a sajt felével. Elkevertem.
  8. Közben sós forró vízben kifőztem a tésztát, amit a mártásba kevertem.
  9. Sajttal a tetején tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése