Oldalak

2016. május 23., hétfő

Joghurtban pácolt sült csirkemell zöldségmártásban


Valamilyen mártásos húsra vágytam, de nem a megszokott módon. Ez a vele sült zöldségekből készült mártás pedig megkoronázza ezt a szaftos, finom csirkemellet.



Joghurtban pácolt sült csirkemell zöldségmártásban

Hozzávalók:

  • 2 egész csontos csirkemell
  • 2 dl natúr joghurt
  • 1 citrom reszelt héja
  • bors
  • 4 paradicsom
  • 1 közepes fej hagyma
  • 2 fej gomba
  • 1 tk balzsamecet
  • 1 ek cukor

Elkészítés:

  1. A citrom héját lereszeltem és a joghurthoz kevertem, majd a csirkemellre öntöttem. Jól beleforgattam, majd fóliával lefedve a tálat a hűtőbe tettem egy napra.
  2. Másnap kivettem a pácból megsóztam, picit meg is borsoztam, majd a bőrös felével lefelé a tepsibe tettem.
  3. Mellé tettem a félbe vágott paradicsomot, a negyedelt hagymát és a felkarikázott gombát.
  4. Alufóliával befedtem, majd a 160 fokos előmelegített sütőbe tettem. 1 óra múlva a fóliát levettem és megfordítottam a melleket.
  5. Szép pirosra sütöttem.
  6. Amikor elkészült a megsült húst egy deszkán hagytam picit pihenni. Közben a zöldségeket a megmaradt húslével pürésítettem botmixerrel és egy lábosban feltettem forrni. A folyadék mennyiségét a felére redukáltam, majd ízesítettem. cukorral és balzsamecettel.
  7. A húst felszeleteltem és a mártással együtt tálaltam. Mellé gofrisütőben sült röszti készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése