2016. április 2., szombat

Vaníliás briós


Vaníliás briós

Hozzávalók:
  • 60 dkg liszt
  • 3 csomag Bourbon vaníliás cukor
  • 3 ek cukor
  • 1 tk só
  • 1 tojás
  • 1 tojás sárgája
  • 3 ek olaj
  • 3 dl tej
  • 3 dkg élesztő
Kenéshez:
  • 15 dkg vaj
Elkészítés:
  1. Kevés tejben és liszttel felfuttattam az élesztőt, majd a többi hozzávalóval 20 percig dagasztottam. 
  2. Duplájára kelesztettem, majd 8 részre osztottam. 
  3. Egyenként kinyújtottam és megkentem a 8 részre osztott vajjal és feltekertem. 
  4. Kicsit megsodortam őket, majd szépen feltekertem. 
  5. A végét ellapogattam és behajtottam alá. 
  6. Ismét a duplájára kelesztettem, majd megkentem olvasztott vajjal és 180 fokos sütőben szép pirosra sütöttem. 
  7. Rácson hagytam kihűlni,majd porcukorral megszórtam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése