Oldalak

2016. április 2., szombat

Székelykáposzta




Székelykáposzta

Hozzávalók:

  • 1 kg bőrös karaj
  • 1 kg káposzta
  • 3-4 fej hagyma
  • zsír
  • 8 szem egész bors
  • 3-4 babérlevél
  • 1 kg savanyú káposzta
  • víz
  • pirospaprika

    Elkészítés:
    1. Az apróra vágott hagymát kevés zsíron megdinszteltem, sóztam és hozzáadtam a kockákra vágott húst. Megpároltam, majd megszórtam pirospaprikával, felöntöttem vízzel, hogy éppen ellepje. Kicsit utána sóztam. Puhára főztem. 
    2. A savanyú káposztát átmostam és kinyomkodtam kicsit a levét. 
    3. Az édes káposztát kevés zsíron dinsztelni kezdtem. Hozzáadtam a savanyú káposztát, kicsit még pároltam, majd a kész húshoz adtam. 
    4. Beletettem az egész borsot és a babérleveleket és öntöttem hozzá még egy kis vizet. 
    5. Hagytam felforrni és kicsit még rotyogni. Kicsit utána fűszereztem.
    6. Tejföllel és friss kenyérrel tálaltam.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése