2016. április 18., hétfő

Sonkás-kukoricás hernyó kifli



Sonkás-kukoricás hernyó kifli
(Limara receptje)

Hozzávalók:
  • 1 kg liszt
  • 3 dl víz
  • 3 dl tej
  • 1 élesztő
  • 1 púpos ek só
  • 6 ek olaj
Töltelék:
  • pulykasonka
  • csemege kukorica
  • füstölt mozzarella szelet
  • reszelt trappista
Elkészítés:

  1. A tésztához minden hozzávalót a kenyérsütő gépbe tettem és 20 percig dagasztottam. 
  2. Kivettem a tálból és áttettem egy másikba, majd meleg helyen a duplájára kelesztettem.
  3. 16 darabba vágtam és egyesével téglalap formára sodortam.
  4. Töltöttem az egyik felét, a másikat felcsíkoztam és megszórtam sajttal. 
  5. Szorosan feltekertem úgy, hogy a csíkok szélei alulra kerüljenek. 
  6. Hagytam pihenni, duplájára kelni.
  7. 180-200 fokos sütőben megsütöttem kb 20-25 perc alatt. 
  8. Én nem gőzös sütőben sütöttem, hanem csak bespricceltem vízzel.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet ez a kifli! Remélem megkaptad a második receptemet is a játékra?

    VálaszTörlés
  2. Bizony nagyon szereti a család. Akár szendvics helyett is jó.

    VálaszTörlés