Oldalak

2016. április 20., szerda

Paradicsomos káposzta



Paradicsomos káposzta 
Hozzávalók:

  • 1 kg káposzta
  • 1 L paradicsomlé
  • 1 vöröshagyma
  • 1 tk só
  • 1 ek cukor
  • kb 3 ek liszt
  • 2-3 ek olaj

Elkészítés:

  1. A káposztát a külső leveleitől megtisztítva laskára vágtam.A hagymát felkockáztam.
  2. A káposztát és a hagymát egy lábosba tettem kb 2 dl vízzel, majd felöntöttem a paradicsomlével. Ízesítettem és hagytam puhára főni a káposztát.
  3. Akkor berántottam. Felforrósított olajon zsemleszínűre pirítottam a lisztet. Kevés hideg vizet adtam hozzá, majd a főzelékhez kevertem.
  4. Mellé a kedvenc sült húsunkat készítsük.

2 megjegyzés:

  1. Imádom, ne is mutasd!:) Senki nem szereti a családban, így nem főzök ilyet, ritkán eszem...:(

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom! Annyira hiányzik a káposzta és tartok tőle,hogy soha nem ehetek már. :(

    VálaszTörlés