2016. április 1., péntek

Paprikás csirke tésztával


Paprikás csirke tésztával

Hozzávalók:
  • 3-4 csirke felső comb
  • 2 fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 ek zsír
  • kevés pirospaprika
  • 1 pörkölt kocka
  • 1 l víz
  • bors
  • 2 dl tejföl
  • 1 púpos ek liszt
Elkészítés:

  1. A combokat kicsontoztam és sóztam, borsoztam. 
  2. A hagymát apróra vágtam és a zsíron megpároltam. 
  3. Kicsit megsóztam, majd hozzáadtam a kicsontozott combokat.  Fehéredésig pároltam, majd megszórtam pirospaprikával és felöntöttem vízzel. Beletettem a pörkölt kockát. 
  4. Adtam még hozzá egy kevés sót, majd lassú tűzön puhára főztem. 
  5. Akkor kivettem a húsokat és a liszttel elkevert tejföllel behabartam. Visszatettem a hússzeleteket és összeforraltam. 
  6. Közben kifőztem a tésztát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése