Oldalak

2016. április 1., péntek

Meggyes diós töltött ostya





Meggyes diós töltött ostya 

Hozzávalók:
  • 50 dkg darált keksz
  • 15 dkg durvára darált dió
  • 15 dkg kicsit megdarált meggy befőtt
  • 35 dkg margarin
  • kevés rum
  • 1 vaníliás cukor
  • 4 ek kakaópor
  • 5 dkg étcsokoládé
  • 1 cs ostyalap 
  • 20 dkg cukor
  • kb 1-1,5 dl tej
Elkészítés:
  1. A margarint a cukorral, tejjel, rummal, kakaóporral, csokoládéval összeforraltam. 
  2. Belekevertem a darált kekszet, a diót és a meggyet. Összedolgoztam. 
  3. Közben az ostyalapokat megpuhítottam vizes konyharuhával. 
  4. A massza 1/3 részéből rudat formáltam és betekertem az egyik ostyalapba. Hűtőbe tettem. 
  5. A többi masszát 3 lap közé osztottam. Súlyt helyeztem rá és a hűtőbe tettem. 
  6. Másnap szeleteltem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése