2016. április 26., kedd

Linzer virágok



Linzer virágok

Hozzávalók:

  • 1kg liszt
  • 0,5kg margarin
  • 1ek zsír
  • 20 dkg cukor
  • 2 cs. Vaníliás cukor
  • 1 sütőpor
  • 1 dl tejföl vagy kevés tej
  • kevés reszelt citromhéj
  • 2 tojás
Töltelék:

  • baracklekvár
Tetejére 
  • cukrozott darált dió
Elkészítés:
  1. A lisztet a sütőporral.citromhéjjal és a cukrokkal összekevertem, majd elmorzsoltam vele a zsiradékot.
  2. Hozzáadtam a tejfölt és a tojásokat, majd összegyúrtam.
  3. Kisodortam és szaggattam.
  4. 160 fokos előmelegített sütőben megsütöttem. A felső tésztát sütés előtt meg lehet szórni cukrozott dióval.
  5. Dzsemmel vagy gyümölcsízzel összeragasztani. 


2 megjegyzés:

  1. Milyen szép kis csinoskák. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm. Gyerekként nagyon szerettem, mikor édesanyám vágott cukros diót tett a linzer tetejére. :D

      Törlés