Oldalak

2016. április 2., szombat

Körömpörkölt csülökkel


Körömpörkölt csülökkel

Hozzávalók:
  • 1-2 mellső láb
  • 1-2 fül
  • kisebb csülök fele
  • 3 nagy fej hagyma
  • 3-4 gerezd fokhagyma
  • 1 ek zsír
  • 1 tk őrölt paprika
  • 1/2 tk erős darált paprika
  • 1 ek édes piros arany
  • bors
Elkészítés:

  1. Az apróra vágott hagymát és fokhagymát a zsiradékon megpároltam sóztam, majd hozzáadtam a feldarabolt húst. 
  2. Megpároltam és hagytam, hogy kiengedje a levét. 
  3. Hozzáadtam a piros aranyat, a darált paprikát és az őrölt paprikát is. 
  4. Borsoztam, majd felöntöttem kevés vízzel. Nem kell ellepnie. 
  5. Felforraltam, aztán lefedtem és takarékon főztem kb 2-3 órát, míg a hús könnyedén le nem válik a csontról.
  6. Lehet hozzá főzni burgonyát, de friss kenyérrel is isteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése