Oldalak

2016. április 2., szombat

Diógrillázsos semifreddo



Diógrillázsos semifreddo

Hozzávalók:

  • 4 tojás
  • 5 dl tejszín
  • 2 vaníliarúd kikapart belseje
  • 5 dkg cukor
  • 15 dkg durvára vágott dió
  • 20 dkg cukor
  • 3 ek víz
    Elkészítés:
    1. A cukrot a vízzel feltettem karamellizálódni. 
    2. Mikor a cukor teljesen elolvadt belekevertem a diót és kiöntöttem egy szilikon lapra, had hűljön ki. 
    3. A tojások sárgáját egy fém tálba tettem a cukorral, majd gőz fölött besűrítettem. Hagytam kihűlni.
    4. A tojások fehérjét kemény habbá vertem, akárcsak a tejszínhabot. 
    5. A grillázst aprítógépben ledaráltam. 
    6. A krémhez kevertem a tejszínhabot, majd a kemény tojásfehérjét is.
    7. Fogtam egy nagy műanyag dobozt és rétegeztem a grillázzsal. 
    8. Mehetett is a fagyasztóba. 6 óra múlva már tálalható.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése