2016. április 1., péntek

Csirke pörkölt nokedlivel


Csirke pörkölt nokedlivel

Hozzávalók:

  • 1 kg csirkeszárny
  • 3-4 fej hagyma
  • 1 evőkanálnyi zsír
  • 2 gerezd fokhagyma
  • házi darált paprika
  • 1-2 db cseresznye paprika szárított
  • őrölt pirospaprika
  • őrölt bors
  • fél paradicsom

Nokedli tészta:

  • 50 dkg liszt
  • 3 tojás
  • víz

Elkészítés:

  1. A csirkeszárnyat feldaraboltam.
  2. A hagymát apróra vágtam és egy evőkanálnyi csibezsíron megpároltam. Hozzáadtam a felaprított fokhagymát, paradicsomot, darált házi paprikát és egy kis vizet.
  3. Hagytam puhára főni. ha szükséges pótoltam a vizet.
  4. Hozzáadtam a húst és fehéredésig pároltam. Hagytam, hogy levet eresszen. 
  5. Adtam hozzá kevés vizet, fűszereztem. Beletettem a cseresznyepaprikát.
  6. Puhára főztem.
  7. Közben a tészta hozzávalóit kikevertem. Ne legyen túl folyós.
  8. Sós vízbe szaggattam. Hideg vízzel átmostam és a kész pörkölttel együtt tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése