Oldalak

2016. április 1., péntek

BBQ oldalas


BBQ oldalas
Hozzávalók:
  • kb 1 kg húsos oldalas
  • 1 nagy ek méz
  • 1 ek szójaszósz
  • 1 ek BBQ szósz + a végén még 2 ek a kenéshez
  • bors
  • fokhagymapehely
  • 1 ek olívaolaj
  • víz
  • 1 babér levél
  • 3 szegfűszeg
  • 2 kis darab fahéj
Elkészítés:

  1. Az 1-1 ek mézet, szójaszószt, BBQ szószt összekevertem, majd az oldalast megforgattam benne és 24 órát állni hagytam a hűtőben. Ma reggel kivettem a szószból, a felesleget lecsepegtettem. 
  2. Sóztam, borsoztam és megszórtam fokhagymapehellyel. 
  3. Állni hagytam, majd a serpenyőt elkezdtem felforrósítani. 
  4. Egy ek olívaolajat tettem bele. 
  5. Lepirítottam az oldalasok mindegyik oldalát, majd felöntöttem kb 4-5 dl vízzel. Hozzáadtam a a szegfűszeget, babérlevelet és fahéjt.
  6. 10 perc forralás után a szegfűszeg és fahéj darabokat kivettem. Hagytam puhára párolódni. 
  7. Ezután megkentem mindegyik oldalát vékonyan BBQ szósszal és kicsit ismét lepirítottam. 
  8. Hagytam fedő alatt 5 percet állni, miután lekapcsoltam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése