Oldalak

2016. január 21., csütörtök

Túró fánk - 27. Blogkóstolóra



Bogi Dosek a házigazdája a 27. Blogkóstolónak. Most Mártit sorsolta nekem a sors. Ami bizony tuti nem volt véletlen, mert a receptjei közt nézelődve, már 10 perc után tudtam,hogy a 10 perces túró fánkot még ma el fogom készíteni. Nagyon-nagyon finom. És tényleg pikk-pakk megvan.
Volt egy csomag túróm amiből nem tudtam mit készítsek és ebben a receptben kelt életre. Megérte!


Túró Fánk
(10 perces)


Hozzávalók:

  • 2 csésze liszt (5 dl)
  • 25 dkg túró
  • 3 tojás
  • 1 tk szódabikarbóna
  • 3 ek cukor
  • 1 citrom reszelt héja
  • 1,75 dl tejföl (én joghurtot használtam)
Fogyasztáshoz:

  • 4 ek kajszi lekvár
  • 2 ek narancs lekvár

Elkészítés:

  1. Egy magas falú serpenyőben kb 1 liter olajat forrósítottam.
  2. Minden hozzávalót egy tálba tettem és összekevertem.
  3. Amint forró az olaj egy evőkanál segítségvel beleszaggattam a tésztát kb 4-5 dbot egyszerre.( Ha több lenne nem tudnának megfordulni.) Szép pirosra sütöttem, papírtörlőre szedtem. 
  4. Míg megsül az összes, a kétféle lekvárt összekevertem egy tálkában, majd mikróban kicsit megmelegítettem. Ezzel kínáltam a fánkokat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése