Oldalak

2016. január 12., kedd

Sajtos perec



Sajtos perec

Hozzávalók:

  • 50 dkg liszt
  • 1 ráma
  • 2 dkg élesztő
  • 1 csapott ek só
  • 1 kis doboz tejföl
  • 1 dl tej
  • csipet cukor

Tetejére:

  • 1 tojás
  • 15 dkg reszelt sajt


Elkészítés:
  1. A lisztet egy tálba öntöttem, majd hozzáadtam a sót és elmorzsoltam a margarinnal.
  2. A közepébe mélyedést készítettem. Belemorzsoltam az élesztőt.
  3. Meglangyosítottam a tejet és belekevertem a cukrot. Az élesztőre öntöttem és hagytam, hogy az felfusson.
  4. Hozzáadtam a tejfölt, összedolgoztam. 30 perc pihenő.
  5. Kinyújtottam 1,5 cm vastagra.Megkentem tojással, megszórtam sajttal és perec szaggatóval kiszaggattam. A maradék tésztát összegyúrtam, ismét kinyújtottam, lekentem és megszórtam sajttal. Ezt addig folytatom, míg elfogy a tészta.
  6. Tepsibe sorakoztattam őket. kb 4 teli tepsi lesz.
  7. 180 fokos sütőbe tettem és szép pirosra sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése