Oldalak

2016. január 31., vasárnap

Brownie



Brownie

Hozzávalók:
  • 15 dkg vaj
  • 15 dkg jó minőségű 70% étcsokoládé
  • 19 dkg liszt 
  • 3 tojás
  • 30 dkg cukor
  • 1 tk sütőpor
  • csipet só
  • 2 vaníliás cukor
Elkészítés:
  1. A vajat megolvasztottam, majd hozzáadtam a csokoládét és a cukrot. 
  2. Hagytam, hogy elolvadjanak, egyneművé kevertem, aztán hagytam kihűlni. 
  3. Ekkor hozzáadtam a tojásokat, a sót. 
  4. Alaposan elkevertem, majd a liszttel elkevert sütőpor is belekerült. Zsírozott 20x25 cm tepsibe simítottam. 180 fokos sütőben sütöttem kb 20 percig.
  5. Lényeges a közepének lágynak kell lennie mikor kivesszük a sütőből. A teteje pedig repedezett legyen.
  6. Hagyni kell kihűlni és csak ezután szeleteljük.
  7. Lehetőség szerint vanília fagylaltal kínáljuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése