Oldalak

2015. december 18., péntek

Reform túrógombóc kukoricadarával, pirított mandulával és édes tejföllel



Reform túrógombóc kukoricadarával,
pirított mandulával és édes tejföllel


Hozzávalók (12-14 db):

  • 2,5 dl víz
  • 7,5 dkg kukorica dara
  • 25 dkg túró
  • csipet só
  • 1 púpos ek cukor 
  • 1 citrom héja

Tálaláshoz:

  • 2 dl tejföl
  • 2 ek cukor
  • 1 marék szeletelt mandula

Elkészítés:

  1. Száraz serpenyőben megpirítottam a mandulát, majd egy tálba félretettem.
  2. A vizet felforraltam, majd ízesítettem sóval. Belekevertem a kukoricadarát és megfőztem, kis lángon.
  3. Pár perc főzés után besűrűsödik és már nehéz keverni. Na akkor jó.
  4. Tűzről levéve belemorzsoltam a túrót, belereszeltem a citrom héját és ízesítettem egy kanál cukorral.
  5. Alaposan összekevertem, gombócokat formáztam belőle.
  6. A tejfölt kikevertem a cukorral.
  7. Tálaláskor elkentem a tányéron a tejfölt, belehelyeztem a gombócokat, majd megszórtam pirított mandulával.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése