2015. november 9., hétfő

Szent András Sörfőzde ajándéka a Süssünk,főzzünk sörrel játékra



Igencsak meglepődtem, mikor a múlt héten szólt Ani A parókia konyhájából blog szerzője, hogy nézzek be hozzá a játék összefoglalóját megtekinteni.  Meg kell hagyni, szokás szerint nagyon jó recepteket küldtünk be a játékra. Lesz még amit elkészítek belőlük én is. 
Köszönöm a lehetőséget és a szerencsémet is!
Nagyon örültem,hogy ismét szerencse ért és ilyen fantasztikus ajándékot kaptam. Ugyanis ma megérkezett a díszdoboz. Finomabbnál finomabb kézműves sörökkel. 



Engem már a doboza is nagyon megfogott, sőt a doboz 6 különböző sört rejt, nagyon igényes csomagolásban. Az ízekről egyenlőre nem beszélhetek, de ígérem azt is elmesélem majd...
Van Meggyes, Szilvás, Ogre, Black Rose, Betyár Király, Magyar Vándor...
Igazi kincs... :D



Szent András Sörfőzde

Köszönöm!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök a szerencsédnek. Igazán különleges söröket kaptál. Majd várjuk a beszámolót az ízekről.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyereményedhez, biztosan finomak lesz mind!

    VálaszTörlés