2015. november 4., szerda

Laskagomba savanyú tésztával



Laskagomba savanyú tésztával


Hozzávalók:
  • 50 dkg laskagomba
  • 1 fej hagyma
  • pici olaj
  • bors
  • 1 tk erdélyi fűszerkeverék (Majoranna, Borsikafű, Kapor, Lestyán, Tárkony)
  • 1-2 babérlevél
  • víz
  • pirospaprika
  • 1 púpos tk keményítő
  • 30dkg száraz tészta
Elkészítés:

  1. Az olajon az apróra vágott hagymát magfuttattam, majd sóztam és adtam hozzá kb 1 dl vizet.
  2. Mikor ezt elforrta, a megtiszított és feldarabolt gombát hozzáadtam, majd megpároltam.
  3. Megfűszereztem, megszórtam pirospaprikával és felöntöttem vízzel, épp hogy ellepje.
  4. Puhára főztem.
  5. Közben sós lobogó vízben kifőztem a tésztát.
  6. Végül a keményítőt elkevertem vízben és a gombához adtam. Egyet rottyant és már tálaltam is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése