Oldalak

2015. november 4., szerda

Fűszeres lazac salátaágyon sült paradicsommal és friss fetával



Fűszeres lazac salátaágyon sült paradicsommal és friss fetával


Hozzávalók:

  • 25 dkg lazac
  • bors
  • kakukkfű
  • rozmaring
  • vaj
  • jégsaláta,endívia,ruccola
  • újhagyma
  • 5 szem koktélparadicsom
  • 4 dkg feta sajt

Öntet:

  • 1 dl joghurt
  • 1 ek majonéz
  • pici cukor 
  • citromlé
  • bors
  • kapor

Elkészítés:

  1. A lazacot befűszereztem, majd kevés vajon bőrével lefelé elkezdtem sütni. 
  2. Mindkét oldalát szép pirosra sütöttem.Én jobban szeretem átsülve.
  3. A paradicsomokat félbevágtam és a hal mellett picit megsütöttem.
  4. A salátához a zöldségeket felkockáztam és szeleteltem és egy tányérra halmoztam.
  5. Az öntet hozzávalóit összekevertem és a salátára locsoltam.
  6. A megsült lazacot ennek a tetejére ültettem. Megszórtam morzsolt fetával és mellé tettem a paradicsomokat is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése