2015. október 8., csütörtök

Kakaós-banános kevert csokimázzal




Kakaós-banános kevert csokiöntettel

Hozzávalók
  • 15 dkg margarin
  • 15 dkg cukor
  • 3 tojás
  • 25 dkg liszt
  • 1 sütőpor
  • 1 púpos ek holland kakaópor
  • 1 vaníliás cukor
  • 1,5 dl tej
  • 1 banán

Csokiöntet:
  • 5 dkg vaj
  • 1 ek kakaópor
  • 2 ek víz
  • 5 dkg cukor
Díszítés:
  • 1 marék hántolt pirított, aprított mandula
    Elkészítés:
    1. A margarint a cukorral és vaníliás cukorral kikevertem. 
    2. Hozzákevertem a tojások sárgáját. 
    3. A banánt összetörtem a vajas masszához dolgoztam.
    4. A liszttel elkevert, kakaót és sütőport is beledolgoztam a tejjel együtt. 
    5. A tojások fehérjét egy csipet sóval felvertem kemény habbá, majd óvatosan a masszához adtam.
    6. A tésztát szilikon kuglóf formába öntöttem.
    7. 170 fokos előmelegített sütőben 160 fokon megsütöttem kb. 50 perc alatt. Tűpróba!
    8. Rácsra borítva hagytam kihűlni.
    9. A csokiöntet hozzávalóit összeforraltam és a sütire öntöttem, majd megszórtam a mandulával.


    1 megjegyzés:

    1. Nagyon jól néz ki!
      Indítottam egy új játékot, nézz be hozzám, örülnék ha csatlakoznál! :)

      VálaszTörlés