Oldalak

2015. július 1., szerda

Citromos meggyes kevert



Citromos meggyes kevert

Hozzávalók:
  • 20 dkg vaj
  • 4 db tojás
  • 20 dkg barna nád cukor
  • 1 sütőpor
  • 1 vaníliás cukor
  • kb 1,5-2 dl tej
  • 30 dkg liszt
  • 1 citrom reszelt héja
  • meggy
Elkészítés:
  1. A vajat a cukorral és a tojások sárgájával kikevertem. Belereszeltem a citrom héját.
  2. A tojásfehérjét kemény habbá vertem. 
  3. A liszttel elkevert sütőport hozzákevertem a vajas masszához, majd a tejet is beledolgoztam.
  4. Végül óvatosan beleforgattam a felvert tojásfehérjét. 
  5. A tepsit kivajaztam és belesimítottam a masszát. 
  6. A sütőt 170 fokra előmelegítettem. 
  7. A tetejére szórtam a lisztezett meggyet.
  8. Betettem a sütőbe és 150 fokon kb 30 perc alatt szép pirosra sütöttem. Tűpróbát kell végezni!
  9. Porcukorral megszórtam a tetejét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése