2015. május 28., csütörtök

Spenótos tészta - 23. Blogkostolóra


A 23. Blogkostolóra készítettem el ezt a receptet is, Süni blogjáról. Atkins Recepttár a házigazdája a játéknak. 
Nem nagyon volt kedvem ma semmilyen ebédhez, aztán megláttam a boltban a bébi spenótot. Gondoltam készítek egy kis spenótos tésztát. Eszembe jutott, hogy valamelyik nap láttam az egyik blogon. Nem voltam biztos benne, hogy Süninél. De örülök neki, mert így nem csak desszertet készíthettem tőle.
Egyébként nem vagyok spenót kedvelő,de néha azért megeszem. Ez a tészta azonban fantasztikus!
Próbáljátok ki, mert megéri!


Spenótos tészta


Hozzávalók 1 főre

  • 40 g bébi spenót
  • 2 ek olaj
  • 2 dkg vaj
  • 1 dl tejszín
  • 1 dl tej
  • bors
  • szerecsendió
  • reszelt sajt
  • 12 dkg spagetti tészta
  • kis fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma

Elkészítés:

  1. A serpenyőben olajat forrósítottam és vele együtt felolvasztottam a vajat.
  2. Hozzá adtam az apróra vágott hagymát és fokhagymát. Megdinszteltem.
  3. A csíkokra vágott spenótot is beletettem, megfonnyasztottam.
  4. Fűszereztem sóval, borssal, szerecsendióval.
  5. Felöntöttem tejjel és tejszínnel és puhára főztem a leveleket.
  6. Botmixerrel leturmixoltam.
  7. Közben bő sós vízben kifőztem a tésztát, leszűrtem és a szószhoz adtam.
  8. Összekevertem a szósszal.Tálaltam és megszórtam reszelt sajttal.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ezt választottad, mert én sem kedvelem a spenótot, de így szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokkal finomabb verzió,mint egy főzelék.A gondolatától még a hideg is kiráz.

      Törlés