2015. április 12., vasárnap

Tejszínes-mustáros-gombás csirke tésztával


Tejszínes-mustáros-gombás csirke tésztával

Hozzávalók 2 személyre:

  • fél csirkemellfilé
  • 25 dkg apró champion gomba
  • 1 kis fej hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 dl tejszín
  • 1 tk kukorica keményítő
  • bors
  • 2 ek olíva olaj
  • 1 csapott tk kakukkfű
  • 1 nagy ek mustár
  • 3 dl víz
  • 20 dkg tészta

Elkészítés:

  1. A gombát megmostam és a tönkje végét levágtam, majd félbe illetve negyedbe vágtam őket.
  2. A hagymát és fokhagymát megtisztítottam és apróra vágtam.
  3. A csirkemellet felkockáztam.
  4. A serpenyőben felforrósítottam az olajat és beletettem a hagymát, lepirítottam. Hozzáadtam a fokhagymát és a gombát.
  5. Picit megsóztam, majd hozzáadtam a húst is. Fehérdeésig pároltam.
  6. Ízesítettem borssal, kakukkfűvel és a mustárral, majd 3 dl vizet adtam hozzá.
  7. Puhára főztem.A tejszínnel kikevert keményítőt belekevertem. 
  8. Átforraltam és a közben sós vízben kifőzött tésztával tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése