2015. április 18., szombat

Tejszínes hagymás csirkemáj sült burgonya ágyon



Tejszínes hagymás csirkemáj sült burgonya ágyon

Hozzávalók:
  • 50 dkg csirkemáj
  • 2 fej vöröshagyma
  • 2 ek zsír
  • 1 ek liszt
  • bors
  • 1 tk majoranna
  • 1-2 ek Chianti borecet
  • 1 dl tejszín

Köret

  • 50 dkg burgonya
  • olaj

Elkészítés:

  1. A csirkemájat megtiszítottam, majd megsóztam és borsoztam. Picit állni hagytam.
  2. A vöröshagymát vékony félkarikára vágtam.
  3. Zsírt forrósítottam a serpnyőben és a liszttel összeforgatott májat beletettem és megsütöttem. Kiszedtem egy tányérra.
  4. A hagymáta visszamaradt zsiradékban dinszteltem meg. Hozzáadtam az ecetet is, hogy a letapadt pörzsanyagokat felszedje. Mikor már jó a hagyma, a májat visszatttem hozzá.
  5. Mgszórtam majorannával és felöntöttem a tejszínnel. Összeforraltam és kész is.
  6. A burgonyát vékony cikkszeletekre vágtam és forró olajban kisütöttem. Sóztam.
  7. Együtt tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése