2014. december 4., csütörtök

Vargányás paradicsomos mártás őzhússal




Vargányás paradicsomos mártás őzhússal


Hozzávalók:

  • 4 megmaradt sült őzcomb
  • 15 dkg szárított vargánya
  • 1 kis fej hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 5 dl sűrített paradicsom
  • 1 tk só
  • 1-2 ek cukor
  • bors
  • szárított petrezselyem
  • víz sűrűsgtől függően

Elkészítés:

  1. A gombát beáztattam vízbe.
  2. Az előző napról maradt sült húst ledaráltam.
  3. A hagymát, fokhagymát apróra vágtam és kevés zsiradékon megpároltam. 
  4. Hozzáadtam a húst és a lecsepegtetett gombát. Vizet félretettem.
  5. Felöntöttem a sűrített paradicsommal és beízesítettem sóval, cukorral, borssal, petrezselyemmel.
  6. Felhigítottam kicsit a vízzel és alaposan kiforraltam.
  7. Főtt tésztával tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése