2014. december 4., csütörtök

Mákos guba gyorsan


Mákos guba gyorsan

Hozzávalók:

  • 5-6 szikkadt kifli
  • 2,5 dl tej
  • 1 citrom reszelt héja
  • 1 ek méz
  • 20 dkg darált mák
  • 1-2 ek cukor

Öntet:

  • 6 dl tej
  • 1 vaníliás puding
  • 2 ek cukor
Extra:
  • vaj a forma kikenéséhez

Elkészítés:

  1. A kiflit felkarikáztam. Kivajaztam egy jénai tálat
  2. A darált mákot elkevertem a reszelt citromhéjjal és cukorral.
  3. A 2,5 dl tejet felmelegítettem a mézet elkevertem benne.
  4. A kilfiket egy tálba tettem és rácsorgattam a mézes tejet. Átforgattam benne őket.
  5. Leraktam egy sort a jénaiba és megszórtam a mák felével.Ismét kifli, majd a tetejére megint mák.
  6. Betettem a sütőbe és 160-180 fokon megsütöttem.
  7. Közben megfőztem a pudingot a 6 dl tejből.
  8. Együtt tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése