2014. július 4., péntek

Grillezett karaván sajt rizi-bizivel




Grillezett karaván sajt


Hozzávalók:

  • 40 dkg karaván 
  • kevés kukorica liszt
  • kevés zsiradék

Elkészítés:
  1. A sajtot kb 0,5-1 cm vékony szeletekre vágtam és megforgattam a lisztben.
  2. A fölös lisztet leütögettem róla.
  3. A szedvics sütőbe betettem a grillező betétet,kikentem zsíradékkal és ebben sütöttem meg a sajtot. A szeletek vékonysága miatt forgattam is. De ha van grill serpenyő abban is elkészíthető.



Rizi-bizi


Hozzávalók

  • 2 dl rizs
  • 1 tk só
  • 3 dl víz
  • 2 ek olaj
  • 10 dkg zöldborsó
  • petrezselyemzöld

Elkészítés:
  1. A zöldborsót sós vizben puhára főztem.
  2. A rizst a zsiradékon megpirítottam és sóztam, rászórtam az apróra vágott petrezselymet, majd másfélszer annyi forró vizet öntöttem rá. 
  3. Minimálisra csökkentettem alatta a lángot és félre csapot fedő alatt puhára pároltam.
  4. Mikor elpárogott az összes víz, belekevertem a borsót. Tálalásig fedőt rátéve félretettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése