2014. március 15., szombat

Sokmagos- füstölt sajtos ropogós sajtos rúd



Sokmagos- füstölt sajtos ropogós sajtos rúd

Hozzávalók:
  • 70 dkg liszt
  • 1 ek só
  • 40 dkg margarin
  • 2 tojás sárgája
  • kb 2 dl tejföl
  • 5 dkg lenmag
  • 5 dkg szezámmag
  • 10 dkg füstölt sajt (karaván)
  • provencei fűszerkeverék
Tetejére:
  • tojás fehérje
  • 20-25 dkg reszelt sajt
Elkészítés:

  1. A lisztet a sóval és margarinnal elmorzsoltam, majd belekevertem a magokat és a füstölt sajtot, meg a fűszerkeveréket. 
  2. A tojások sárgáját és a tejfölt is hozzá dolgoztam. 
  3. Alaposan összegyúrtam. Egy éjszakát kell pihentetni. 
  4. Fél centi vékonyra nyújtottam, megkentem tojásfehérjével és megszórtam sajttal, majd  felcsíkoztam és tepsibe fektettem őket.
  5. A sütőt előmelegítettem kb 200 fokra és 180 fokon sütöttem, míg szép piros lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése