2014. március 18., kedd

Kukoricaprósza




Kukoricaprósza

Hozzávalók
  • 4 dl kukorica dara
  • 2 dl rétes liszt
  • 2 dl olaj
  • 2 dl tej
  • 3 nagy savanyú alma reszelve
  • 1 citrom reszelt héja
  • 3 tojás
  • 2 dl cukor
  • 2 dl tejföl
  • 1 vaníliás cukor
  • 1 tk sütőpor
  • csipet só
  • meggybefőtt
  • szilvalekvár
Elkészítés

  1. A tojások sárgáját a cukrokkal habosra kevertem. 
  2. Hozzáadtam az olajat, tejet, tejfölt, és a kétféle lisztet, sütőport. 
  3. A végén hozzáadtam a kemény habbá vert tojás fehérjét és a reszelt almát, citrom héjat. 
  4. Kikent, lisztezett tepsibe öntöttem, megszórtam meggyel és szilvalekvárt kanalaztam rá. 
  5. 220 fokos előmelegített sütőbe tettem és kb 10 perc után lejjebb kapcsoltam kb 180 fokra. 
  6. Szép pirosra sütöttem. Elválik a tepsi szélétől. 
  7. Porcukorral meghintve tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése