Oldalak

2014. március 29., szombat

Grízes-túrós rétes szőlővel


Grízes-túrós rétes szőlővel

Hozzávalók:
  • 6 réteslap
  • 50 dkg túró
  • 2 pohár tejföl
  • 1,5 tejfölös pohár cukor
  • 1,5 tejfölös pohár gríz
  • 1 tejfölös pohár olaj
  • 3 egész tojás
  • 2 csomag vaníliás cukor
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 csomag mazsola
  • 1 fürt szőlő
Elkészítés:

  1. A túrót áttörtem, majd hozzáadtam a szőlőn kívül mindent és alaposan kikevertem. 
  2. Kiolajozott tepsibe fektettem 2 lapot, a kilógó szélét visszahajtottam, öntöttem rá a masszából és megszórtam szőlővel. Ismét két lap, massza, szőlő.
  3. Utolsó két lap a tetejére, majd a maradék massza. 
  4. 160 fokos előmelegített sütőbe tettem és kb 30-40 perc alatt arany barnára sütöttem. 
  5. Kivéve a sütőből kicsit hűlni hagytam és csak utána szeleteltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése