Oldalak

2015. október 5., hétfő

Aszalt szilvás májas töltelékkel töltött csirkecomb sörben párolva



Aszalt szilvás májas töltelékkel 
töltött csirkecomb sörben párolva

Hozzávalók:
  • 4 csirkecomb
  • 1 tömlő májkrém (a kedvenc márkánk) 150 g
  • 1 vastag szelet öreg kenyér
  • 8 közepes szem aszalt szilva
  • BBQ fűszerkeverék
  • 2,5 dl sör
Elkészítés:

  1. A töltelékhez a kenyeret beáztattam vízbe, majd alaposan kinyomkodtam. 
  2. A szilvát apróra vágtam és a kenyérrel meg a májkrémmel kikevertem. 
  3. A combok bőrét fellazítottam kézzel és a masszát nagyjából négy felé osztva betömködtem a bőrük alá. 
  4. Kívül befűszereztem. Állni hagytam. 
  5. A sütőt előmelegítettem 200 fokra. 
  6. A combokat betettem egy rácsos tepsibe, majd mellé öntöttem 2,5 dl sört. 
  7. Befedtem alufóliával és beraktam a sütőbe. 
  8. Kb 40-50 perc után a fóliát leszedtem és szép arany barnára pirítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése