2014. február 3., hétfő

Túrós-meggyes töltött zsemle



Túrós-meggyes töltött zsemle

Hozzávalók:
  • 7-8 zsemle
Töltelék:  
  • 50 dkg túró
  • 7-8 zsemle kivett belseje
  • 2 tojás
  • 1 vaníliás cukor
  • 1 csomag mazsola
  • 10 dkg cukor
  • 3 ek meggy befőtt
Sütéshez: 
  • 2,5 dl tej
  • 1 vaníliás cukor
Vanília sodó: 
  • 1 csomag vaníliás puding
  • 1 L tej
  • 2-3 ek cukor
Elkészítés:
  1. A zsemlék tetejét levágtam, majd a belsejét kikapartam.
  2. A túrót összetörtem és kikevertem a cukrokkal, a tojások sárgájával. 
  3. Hozzákevertem az összetépkedett zsemledarabokat, a mazsolát, a meggyet. 
  4. A tojások fehérjét kemény habbá vertem és óvatosan beleforgattam a túrós masszába. 
  5. Beletöltöttem a zsömlékbe. 
  6. Rátettem a kupakokat és betettem egy tepsibe. 
  7. A sütőt előmelegítettem 200 fokra. 
  8. Közben a tejet mikróban megmelegítettem és belekevertem a vaníliás cukrot. 
  9. Ráöntöttem a zsemlékre és betettem a 180 fokos sütőbe. 
  10. Kb 30 percig sütöttem. 
  11. Addig a pudingot a szokásos módon megfőztem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése