2014. február 3., hétfő

Négy bors mártásos sertés comb



Négy bors mártásos sertés comb


Hozzávalók:
  • 1 kg sertés comb
  • vegeta
  • durvára tört színes bors (fehér, fekete, zöld és Cayenne)
  • 1 ek zsír
  • 2 fej hagyma
  • 5 gerezd fokhagyma
  • 5 dl víz
  • 1 ek liszt
  • 2-3 ek barbecue szósz

Köret:

  • 2 kg krumpli
  • olaj


Elkészítés:
  1. A húst kockákra vágtam. Megszórtam vegetával, borssal és az összezúzott fokhagymával. Állni hagytam egy éjszakát.
  2. A hagymát apróra vágtam és a zsiradékon megfuttattam.
  3. Hozzáadtam a húst és fehéredésig pároltam. Hagytam had engedje ki a levét és csak ekkor engedtem fel vízzel. Ízesítettem a szósszal. Fedő alatt puhára főztem. Ha szükséges lehet még sózni, borsozni.
  4. A lisztet kevés hideg vízzel kikevertem s besűrítettem vele a mártást.
  5. Közben bő olajban sütöttem hozzá krumplit és együtt tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése