2014. február 14., péntek

Lekváros bukta



Lekváros bukta

Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • csipet só
  • 1 tojás sárgája
  • 1 egész tojás
  • 3 ek cukor
  • 2,5 dkg élesztő
  • 2,5 dl tej
  • 8 dkg olvasztott vaj
Töltelék:
  • sárgabarack dzsem sütés álló
Elkészítés:

  1. Az olvasztott vajon kívül mindent a kenyérsütő gépbe tettem és elkezdtem dagasztani. 
  2. Mikor már össze állt a tészta, az első 10 perc után lassan adagolva hozzácsurgattam az olvasztott vajat. Még 10 perc dagasztás. Kétszeresére kelesztettem. 
  3. Kinyújtottam és téglalapokra vágtam, majd mindegyikre tettem egy darab dzsemet
  4. Feltekertem és szorosan egymás mellé tettem a kivajazott tepsibe. Megkentem a megmaradt tojásfehérjével és 180 fokos sütőben kb 25 perc alatt készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése