Oldalak

2014. február 14., péntek

Kínai ízvilágú sertés csíkok


Kínai íz világú sertés csíkok

Hozzávalók:
  • 40 dkg sertés karaj
  • fél piros és zöld pritamin paprika
  • 1 nagy fej hagyma
  • 3-4 szál új hagyma
  • 1 nagy fej gomba
  • kevés olaj
  • szükség szerint még egy kis szója szósz
Pác:
  • 1 mk só
  • 2 tk méz
  • 2 ek szója szósz
  • 1 csapott mk chili paprika
  • 1 csapott tk gyömbér
  • 1 tk fokhagyma granulátum
  • 1 mk bors
Elkészítés:
  1. A húst apró kockákra vágtam. A pác hozzávalóit összekevertem és a húsra öntöttem, majd alaposan összeforgattam és egy éjszakára a hűtőbe tettem pihenni.
  2. A paprikákat, hagymát, gombát felszeleteltem, az újhagymát felkarikáztam. 
  3. Kevés olajat forrósítottam és a húst megsütöttem. 
  4. Kiszedtem a húst, majd beletettem a zöldségeket. Mikor a zöldségek lepirítottam, visszatettem hozzá a húst. Hagytam még 1-2 percig, majd tálaltam is.
  5. Legjobb tésztával,de sült krumplival illetve pürével is nagyon finom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése