Oldalak

2014. február 9., vasárnap

Ismerjük meg egymást újra!

Minden bizonnyal, a blogközösség nagyobbik része már megkapta e felkérést, amire engem a  Csont nélkül...csak egyszerűen blog írója, Zsuzsa kért fel. 
Csak azért teszek eleget a kérésnek, mert csak a recepteket osztom meg veletek és nincs körítés, nincs töltelék szöveg, semmi extra. 
De nekem így egyszerűsítve jobban tetszik.Legalábbis jelenleg.

Szóval...
A játékot Szera indította útjára.
Kicsit jobban megismerjük egymást ennek segítségével. 7 dolgot kell írnunk magunkról, majd újabb 7 embernek továbbítani, de mivel, már a kedvenceim mind szerepeltek én már nem adom tovább a stafétát. Kicsit időhiányban szenvedek, nincs lehetőségem keresgélni, ki nem kapta még meg a felkérést.

7 dolog rólam

  1. Rengeteget olvasok. Krimi, történelmi, romantikus, ifjúsági, fantasy, vámpír könyvek... Rengeteg kedvencem van.
  2. Imádom a rajzfilmeket és nem csak azért, mert van egy 4 éves kisfiam. Nem is emlékszem milyen volt az életünk a kisfiúnk születése előtt. :)
  3. Akár hetekig elélek hagymás-zsíros kenyéren. Nagyon szeretem, de a kedvenc az édesanyám által készített fokhagymás sült csirke burgonyapürével. Senki sem készíti olyan finoman, mint ő. :)
  4. 11 éves korom óta főzök. Sok mindent anyai nagymamámtól tanultam, meg persze édesanyámtól. Mindig is nagyon szerettem főzni. Ez a mai napig így van.  
  5. A legtöbbször kért étel a konyhámban a Gyros pitával. Anyu első számú kedvence. Így mikor látogatóba jönnek hozzánk (200 km-re lakunk egymástól) általában ezt készítem.
  6. Makacs vagyok, iszonyatosan önfejű és nagyon tudok duzzogni is, de igazán megbántani nehéz, akkor viszont ritkán van megbocsátás.
  7. Kedvenc évszakom a tavasz, a kedvenc gyümölcsöm az eper és a meggy, imádom az ősz színeit és a meleg szobából nézni a behavazott tájat. Szeretek táncolni, szeretem a baráti összejöveteleket, szeretek házigazda lenni. Sütni-főzni a családra és a barátokra a legklasszabb dolog a világon. 

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy írtál Magadról, jó volt olvasni valamit a rengeteg recepten kívül is Rólad! :)))
    Írni csak úgy írj, ahogy jól esik-idővel úgyis alakul sok minden!
    Most pedig megyek és eszek egy kis zsíros kenyeret, lila hagymával!
    :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Zsuzsa, volt hogy írtam mást is, de valahogy úgy nem tetszett. De mint tudjuk az ember mindig változik. Legfeljebb pár év múlva kiegészítem a bejegyzéseket. :D
      Ugye milyen jó egy kis zsíros deszka?! :D

      Törlés