2014. február 9., vasárnap

Házi tortilla és csirkés wrap







Házi tortilla
Bibimonitól
Hozzávalók:

  • 40 dkg búza liszt
  • 20 dkg kukorica liszt
  • 8 ek olaj
  • 1 ek só
  • 1 ek sütőpor
  • 4 dl víz
Elkészítés:
  1. Dagasztógépbe tettem a hozzávalókat és jól kezelhető nem túl lágy tésztát készítettem. 
  2. Egyforma, kb tojás nagyságú golyókat formáztam és letakarva 20 percig pihentettem. 
  3. Egyesével lisztezett deszkán kinyújtottam és forró serpenyőben, olaj nélkül megsütöttem mindkét oldalát.


Csirkés wrap
Hozzávalók:
  • 2 egész csirkemell
  • sült csirke fűszersó
  • olaj
Saláta:
  • paradicsom
  • hagyma
  • uborka
Öntet:
  • 1 dl tejföl
  • 2 dl joghurt
  • 1 dl majonéz
  • 3 gerezd fokhagyma
  • bors
  • cukor
  • citromlé
Elkészítés:
  1. A húst kockára vágtam és befűszereztem, majd pár órára állni hagytam. Kevés olajat is adtam hozzá. Megsütöttem. 
  2. Az öntetet kikevertem és a felvágott zöldségekre öntöttem,
  3. majd összekevertem.
  4. A megsütött tortillákat megtöltöttem, már kész is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése