Oldalak

2014. február 19., szerda

Császármorzsa bolond baracklekvárral




Császármorzsa

Hozzávalók 2 személyre:
  • 20 dkg búzadara
  • 8 dkg liszt
  • 2 ek cukor
  • 4 dl tej
  • 1 tojás
  • 5 dkg mazsola
  • 1 narancs vagy citrom reszelt héja
  • 1 ek vaj
Elkészítés:
  1. A tejen és vajon kívül mindent egy tálba öntök.
  2. A tejet és vajat felmelegítem és úgy öntöm a többi hozzávalóhoz. Simára keverem. Állni hagyom kb 30 percet. 
  3. Felforrósítom a serpenyőt és beleöntöm a masszát. 
  4. Mikor megsült az egyik oldala összedarabolom a fakanállal és úgy fordítom meg. Aztán kisebb darabokra vagdosom a fakanállal.
  5. Kicsit megpirítom.



Bolond baracklekvár

Hozzávalók:
  • 3-4 ek kajszilekvár
  • 1 őszibarack
  • 1-2 ek cukor
  • 2 ek édes fehérbor
Elkészítés: 

  1. Összeforraltam, majd leturmixoltam. 
  2. Hagytam kihűlni.

2 megjegyzés:

  1. Mond már meg Kedves, hogy ezt a sok gyönyörűséget (időben) mikor készíted? :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugodhatsz, nincs rá időm nekem sem. Viszont a régi blogot bezártam és teljes átalakítást végeztem még a fotókon is és most újra megosztom. Még van kb 130 receptet, amit felteszek,de közben azért vannak újak is. :D Örülök,hogy tetszik amit nálam találsz.

      Törlés