Oldalak

2015. december 6., vasárnap

Brassói aprópecsenye



Brassói aprópecsenye

Hozzávalók:
  • 50 dkg sertéscomb
  • 1 fej fokhagyma
  • 1 tk őrölt bors
  • 1  tk piros paprika
  • 1 kg burgonya
  • víz
  • olaj a sütéshez
  • kevés zsiradék
    Saláta:
    • 1 fej jégsaláta
    • 50 ml ecet
    • 5 ek cukor
    • 5 dl víz
      Elkészítés
      1. A salátát felkockáztam és kikevertem az öntetet. Tálalás előtt fél órával önöttem rá, majd állni hagytam.
      2. A burgonyát megtisztítottam és kockára vágtam. 
      3. A húst is felkockáztam, majd megfűszereztem és állni hagytam (só,bors,fokhagyma). 
      4. A hagymát felszeleteltem és kevés zsiradékon üvegesre pároltam, mikor elkezd színt kapni, hozzáadtam a befűszerezett húst és megpároltam. 
      5. Adtam hozzá kevés vizet és lefedve puhára főztem. 
      6. Amíg meg nem puhul, ha szükséges a vizet pótolni kell. A végén maradjon egy nagyon kevés szaftja. 
      7. Ekkor rászórtam a pirospaprikát és már le is vettem a tűzről. 
      8. Közben a burgonyát bő forró olajban megsütöttem és lecsepegtettem. 
      9. Hozzákevertem a húshoz.






      Nincsenek megjegyzések:

      Megjegyzés küldése