2014. január 3., péntek

Tejszínes-tárkonyos csirkemellragu leves

Nagyon kedvelem a ragu leveseket, főleg, ha egy kis tárkony és tejszín is kerül bele.  


Tejszínes-tárkonyos csirkemellragu leves

Hozzávalók:
  • fél csirkemell filé
  • 2 répa
  • 1 gyökér
  • brokkoli ízlés szerint
  • 1 fej fokhagyma
  • 1 kis fej hagyma
  • házi vegeta
  • 2 dl húsleves
  • 1,5 dl tejszín
  • 1 tk kukoricakeményítő
  • tárkony
  • 1 ek olívaolaj
  • bors
Elkészítés:

  1. A hagymát és fokhagymát apróra vágtam, majd 1 ek olívaolajon megpároltam. 
  2. Hozzáadtam a cikkekre vágott répát és gyökeret. 
  3. Pár perc után a húst is és fehéredésig pároltam. 
  4. Felöntöttem a húslevessel, majd még annyi vízzel, hogy ellepje. Fűszereztem és hozzáadtam a brokkoli rózsákat. 
  5. Hagytam főni. 
  6. A tejszínt elkevertem a keményítővel, majd behabartam vele a gyöngyöző levest. 
  7. Tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése